۱۰ پاساژ برتر بانكوك

خدمات مسافرتي و گردشگري

۱۰ پاساژ برتر بانكوك

۱۴۱ بازديد

۱۰ پاساژ برتر بانكوك

 

محبوب ترين مجتمع هاي خريد بانكوك

بانكوك پاساژها و مراكز خريد زيادي دارد و هركس با هر بودجه اي هر چيزي نياز داشته باشد مي تواند خريد خود را انجام دهد . اما اين ۱۰ مركز خريدي كه به شما معرفي مي كنيم بهترين تجارب خريد را از لحاظ تنوع محصولات ، دسترسي آسان به محل در مركز شهر ، و رضايت كلي خريد فراهم مي آورند . شما با هر سليقه اي دنبال هرچيزي كه باشيد مي توانيد آن را در مراكز خريد زير بيابيد و بخريد :

 

 

مركز خريد سيام سنترال ورلد (Central World, Siam)

مركز خريد سيام ، مركز خريد بسيار بزرگي است كه داراي مجموعه اي از مغازه ها ، رستوران ها ، و مراكز سرگرمي مي باشد و جوانان زيادي را جذب خود مي كند . تمركز اصلي اين مركز خريد روي برندها مطرحي چون تيمبرلند ، زارا ، ام ان جي ،  و ايزو مي باشد . اين مراكز داراي يك سينماي بسيار مدرن است ، زمين سر بازي براي اسكي روي يخ دارد ، و در آن بيش از ۱۰۰ كافي شاپ و رستوران قرار گرفته است .

پاساژ بانكوك

 

مركز خريد سيام سيام پاراگون

اين مركز خريد لوكس كه نمايي كريستالي و كامپوزيتي دارد جايي است كه تمام افراد باكلاس و مايه دار بانكوكي اوقات فراغت خود را در آن سپري مي كنند . از شير مرغ تا جان آدمي زاد در اين مركز خريد يافت مي شود ، از پوشاك گرفته تا وسايل برقي با تكنولوژي بالا ، از وسايل تزيين خانه تا ماشين اسپرت . از ديگر ويژگي هاي برجسته اين مركز خريد وجود سينماي فوق حرفه اي ، كتابخانه ، كافي شاپ و رسنتوران هاي مجلل و آكواريوم آن است .

پاساژ بانكوك2

 

 

مركز خريد سيام ، ام بي كي (   MBK)

اين مركز خريد را توريست ها از لحاظ مقرون به صرفه بودن قيمت ها بهشت مي نامند .اين پاساژ مانند بازار چاتوچاك ( Chatuchak ) مي مانند و داراي ۲۰۰۰ مغازه مي باشد كه در ۷ طبقه در قالب خورده فروشي فعاليت مي كنند . مهمترين ويژگي اين پاساژ ارزان بودن قيمت ها و تنوع بسيار بالايي است كه در آن وجود دارد بويژه در خصوص موبايل  و تجهيزات عكاسي ، بازي هاي كامپيوتري ، چمدان ، پوشاك و طلا .

 

 

پاساژ بانكوك3

 

 

 

مركز خريد فروم فنگ ، ام كوارتير ( EmQuartier, Phrom Phong )

اين پاساژ ۴۰۰ مغازه دارد و د ر فضايي به وسعت ۴۰۰۰ متر مربع قرار دارد . دراين پاساژ هم برندهاي لوكس خارجي وجود دارد هم برندهاي مطرح تايلندي . در اين پاساژ رستوران هاي فانتزي و مجلل هست و به منوريل نيز دسترسي دارد .

 

 

 

پاساژ بانكوك4

 

 

 

مركز خريد ترمينال ۲۱ ، جاده سوخومويت ( Terminal 21 , Sukhumvit Road )

اين مركز خريد با طراحي منحصر به فرد خود سعي دارد تا حس جهانگردي را تنها در چند طبقه از بانكوك به شما بدهد ، در اين پاساژ مغازه ها به شكل نمادهايي از كشور هاي گوناگون طراحي شده اند به اين صورت كه مي توانيد حس كنيد در مغازه هاي شهر توكيو ، لندن ، استانبول ، يا حتي رستوراني در  سن فرانسيسكو قدم مي زنيد .

 

 

مركز خريد سنترال امبسي ( Central Embassy )

اين مركز خريد اولين و لوكس ترين پاساژ بانكوك است كه داراي فروشگاه هايي با طراحي بي نظير ، رستوران هاي مجلل ، سينما ، و يك هتل ۶ ستاره باشكوه مي باشد . اين مركز خريد در زمين سابق سفارت انگلستان بنا نهاده شده به همين خاطر نام آن سنترال امبسي مس باشد . اين مركز خريد بيار بزرگ و مجلل سالانه افراد بسيار زيادي را از اقسا نقاط جهان به خود مي كشاند .

 

پاساژ بانكوك5

 

 

مركز خريد چيدلوم-پلوئنچيت ، سنترال چيدلوم ( Central Chidlom , Chidlom – Ploenchit )

اين مركز خريد بزرگ و زيبا تجربه خريد خوبي را به شما مي دهد . دسته بندي مناسبي كه در اين مركز خريد وجود دارد سبب مي شود كه شما سردرگم نشويد و تنها دنيال آن چيزي كه هستيد بگرديد .از ويژگي هاي برجسته اين مركز خريد مي توان به ساختمان لوازم آرايش ان ، پوشاك سايز بزرگ ، مد خانم ها ، لوازم آقايان ، و فود كورت بي نظير آن اشاره كرد .

 

 

 

 

مركز خريد سيام ، سيام سنتر ( Ciam , Ciam Center )

بازگشايي مجدد اين مركز خريد در سال ۲۰۱۳ صورت گرفت و تجربه متفاوتي را با بازگشايي خود در منطقه سيام ايجاد كرد : بيش از ۲۰۰برند بين المللي و تايلندي به همراه طراحان حرفه اي داخلي در اين مركز حريد خضور گسترده دارند

پاساژ بانكوك6

 

 

 

 

پاساژ  فشن پلاتينيوم ، پراتونام ( Platinum Fashion Mall , Pratunam )

اين پاساژ بسيار ديدني بزرگ تخصصش پوشاك و چيز هاي فشن و مد روز است . اين پاساژ با سيستم تهيه بسيار مناسب خود آسايش و آرامش را به شما ارمغان مي دهد . اين پاساژ در ميان كارمندان ادارات و دانشجوياني كه به دنبال لباس هاي غير رسمي با آخرين مد روز مي گردند بسيار محبوب است . بهترين بخش اين مركز خريد قسمت عمده فروشي آن است كه اگر قست خريد چند تكه داشته باشيد بسيار قيمت ها براي شما مناسب تمام مي شود .

 

پاساژ بانكوك7

 

 

 

مركز خريد پانتيپ پلازا ، پراتونام ( Pantip Pratunam )

اين پاساژ مادر تمام پاساژ هاي فناوري اطلاعات در بانكوك است . بيشترين بخش اين پاساژ به خريد رايانه ، لوازم  IT و دوربين عكاسي اختصاص داده شده است . در بعضي از مغازه هاي دوربين فروشي شما مي توانيد لنزهايي كه به ندرت يافت مي شود را بيابيد . يكي از مهمترين ويژگي هاي اين پاساژ تنوع قيمت و كالاهايي است كه در آن يافت مي شود . هرچند كه ممكن است تمام كالاها از كيفيت لازم برخوردار نباشندبخصوص در زمينه نرم افزار و قطعات رايانه . بهترين توصيه ما به شما اين است كه همراه با يكي از دوستان خود كه تخصصش رايانه است يا در اين زمينه تحصيل كرده به اين پاساژ بياييد و خريد خود را انجام دهيد

 

 

پاساژ بانكوك8

 

 

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.