بهترين سواحل تايلند

خدمات مسافرتي و گردشگري

بهترين سواحل تايلند

۲۲۶ بازديد

طبيعت بي نظير تايلند يكي از دلايل سرازير شدن گردشگران به اين كشور است. سواحل تايلند هم طرفداران خود را دارد، اما در ميان اين سواحل بسيار زيبا كدامشان بهترين است؟ با نظاره همراه باشيد تا آنها را بشناسيد.

فهرست توسط سايت معتبر TripAdvisor تهيه شده است و ميتواند مرجع خوبي براي سفر شما باشد.

 

 

فهرست بهترين سواحل تايلند از قرار زير است:

 

 

 

 

 

ساحل ناي هارن، پوكت

ساحل تايلند

يكي از ديدني هاي معروف پوكت كه گردشگران زيادي رو جذب ميكنه ساحل ناي هارون پوكته كه طبيعت منحصر به فرد اين ساحل مشهوره اين ساحل در كنار شبهه جزيره پاروم تيپ در ۱۸ كيلومتري پوكت است اين ساحل زيبا در سايت گردشگري و معروفtripadvisor.com در رده سوم سواحل تايلند و در رده دهم سواحل آسيا قرار داره

 

 

 

 

 

 

 

ساحل ريلي، كرابي

ساحل تايلند 2

اين ساحل ، يكي از تماشايي ترين سواحل درياي آندامان و يك شبه جزيره اي است كه با قايق مي توان به آن سفر كرد. بسيار زيبا و پر منظره مي باشد اگر شما يكي از گردشگراني هستيد كه به تايلند و كرابي سفر كرده باشه حتما به اين ساحل سر  بزنيد

 

 

 

 

 

 

 

 ساحل كاتانوي، پوكت

ساحل تايلند 3

يكي از جذاب ترين و پر رفت و آمد ترين ساحل هاي تايلند در پوكت كه ديدن آن خالي از لطف نمي باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ساحل Phra Nang، شهر Ao Nang

ساحل تايلند 4

 

اين ساحل در شمالي ترين نقطه Railay واقع شده است. اين منطقه كه توسط صخره هايي عظيم احاطه شده، داراي آب زلال و ماسه هاي سفيد مي باشد. اين ساحل زيباترين ساحل تايلند است. اين منطقه توجه صخره نوردان زيادي را هم به خود جلب كرده است. مي توان به وسيله قايق از Ao Nang به اين ساحل رفت.

 

 

 

 

 

ساحل ماسه هاي سفيد White Sand Beach

ساحل تايلند 5

 

اين ساحل زيبا كه در Ko Chang واقع شده، يك مقصد گردشگري عالي براي خانواده ها است. اين ساحل ماسه اي يكي از محبوبترين مناطق در Ko Chang بشمار مي رود و نسبت به پوكت آرامش و سكوت بيشتري در آن حكم فرماست. براي اقامت در اين ساحل مي توانيد از اقامتگاه هاي ساحلي ۴ ستاره و يا كلبه هاي چوبي استفاد كنيد. اين ساحل داراي تعداد زيادي رستوران و بار است. Ko Chang در جنوب شرقي تايلند در نزديكي Cambodia واقع شده است.

 

 

ساحل هات پرامونگ

 Hat Pramong

ساحل تايلند 6

 

اين جزيره كه در خليج كوچك Ko Lipe واقع شده است، همان طور كه از اسمش پيداست منظره اي بينظير از غروب آفتاب را به نمايش مي گذارد. در حال حاضر اين ساحل اقامتگاه هاي زيادي ندارد و گردشگران مي توانند از كلبه هاي چوبي براي اقامت در اين ساحل آرام استفاده كنند.

 

 

 

 

 ساحل كارن، پوكت

ساحل تايلند 7

ساحل كارن بعد از ساحل پاتونگ، دومين ساحل گردشگري جزيره‌ي پوكت محسوب مي‌شود كه از شهر بيست كيلومتر فاصله دارد. در اين ساحل مجتمع‌هاي بزرگ و مجلل بسياري ديده مي‌شوند. در كنار جاده‌ي ساحلي، رستوران‌هاي بسياري براي پذيرايي از مسافران ايجادشده‌اند. فروشگاه‌هاي كوچك و بزرگ متعددي در اين ساحل وجود دارند كه سوغاتي‌هاي تايلندي را براي فروش عرضه مي‌كنند. در جنوب اين ساحل صخره‌هاي مرجاني بسيار زيبايي وجود دارند كه تا جزيره‌ي كاتا و بو امتداد دارند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ساحل پاتونگ Patong Beach

 

ساحل تايلند8

 

گردشگران كه مي خواهند شاهد طلوع و غروب زيباي آفتاب باشند، بايد به اين ساحل رنگارنگ بيايند. اين ساحل داراي تعداد زيادي كلوپ شبانه، بار، رستوران و فروشگاه مي باشد. گردشگران مي توانند در اين ساحل ۲٫۲ مايلي به انجام تفريحات از قبيل هاوكينگ، چتربازي و جت اسكي بپردازند. پاتونگ يكي از سواحل محبوب در تايلند است

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.